torsdag 30. mai 2013

Miniatyrarbeider

Nå har jeg fått en avtale med et rammeverksted og fått rammer på mine små akrylmalte miniatyrer. Jeg synes de ble veldig fine, og motivene ble strammet opp av den smale sorte listen.

Her er de arbeidene som er ferdig innrammet. Antakelig vil noen av dem havne på små gallerier men foreløpig har jeg de fleste hjemme (og hos rammemakergalleriet Artifix).

Priser på arbeidene (galleripris):
12,3 x 18 cm + ramme kr 1 650
  15 x 19 cm  + ramme kr 1 800

Alle arbeidene har titler - og ved kjøp fra meg gis det rabatt - ca 25 %
Blomster i luft - innrammet  (største miniatyr)

White all over (største miniatyr)


 
Skyfri (største miniatyr)

My House (største miniatyr)

Natur med blonde (største miniatyr)


Pip pip 
 
2 3 (to trær) (største miniatyr)



Liten vind / Ferdinand (minste størrelse)
solgt på Galleri Clara -14

Fugler og blomster  (minste størrelse)

Dawn  (minste størrelse)

Liten fugl  (minste størrelse)


blomster i rødt  (minste størrelse)

Stille landskap  (minste størrelse)utlånt Art B H

Landskap m trær  (minste størrelse)

Min hemmelige hage  (minste størrelse)

Og solen går sin gang  (minste størrelse)

Stjernesmell  (minste størrelse)
solgt på Galleri Clara -14

Tulipaner og trær  (minste størrelse)

Ingen kommentarer: